Er det noget der driver ned af væggene der hvor du arbejder? Jeg lover dig ikke guld og grønne skove, jeg lover dig heller ikke en mirakelkur. Jeg kan bare give dig fornyet energi og overblik på – og over, din branding.
Hvorfor MasterClass hos BrandYourBizz?
Det første der sker, når du har været igennem det første modul er, at du vil få en masse energi og tankevirksomhed, omkring profilering af virksomheden. Det første vi gør er nemlig at sætte gang i tanker og beslutninger omkring dit brand, samt skubbe lidt til din egen opfattelse af om det du gør nu, også er det rigtige. Og jeg siger ikke, at det du gør nu er forkert! Det vil jeg meget gerne lige understrege. For så længe du gør noget, gør du noget rigtigt.
Vi kigger i fællesskab på, om der er nogle steder hvor du måske har stirret dig blind på en målgruppe, der ikke er helt skarp. Et kerneprodukt eller ydelse, der måske mere er kommet af den jagt på penge og kunder, som de fleste små virksomheder ender i. Om du har mistet en smule fokus i den tidsrøver, der hedder drift, som helt ubevidst gør at fokus på bolden måske ryger lidt i baggrunden.
Det jeg har til dig i undervisningskassen, er et fokus der giver optimeret markedsføring, effektiv branding, og ikke mindst, overskud til at du finder det der passer bedst til dig og virksomheden, så du rammer kunderne.
Lad mig komme med et aktuelt eksempel.
En butik har været i gang i en del år efterhånden. Det startede et sted, og er nu faktisk blevet noget helt andet. Dagligdagen går med kunder, vagtplaner og ellers så svømmer man lidt rundt på må og få, og det bliver hurtigt hverdag, med den der “hov, der er kommet nye varer, de skal på hjemmeside og sociale medier… ” og så tager man bare lige og smækker noget op. Der var ikke en rød tråd i, hvordan man fik lagt det op. Der var ikke en plan, så man fik ikke lavet sæsonkampagner, men det kørte vel også ok… Men følelsen af ikke at bruge tiden optimal, lurede i baghovedet…
Og uden udvikling, er det stilstand eller afvikling. Og bag facaden lurede frustrationerne. Det var mere hovsa løsninger, end det var gennemtænkte opslag. Vi kender nok alle sammen sætningen: Nu skal jeg også lige tage mig sammen til få gjort noget ved det…
På første møde gennemgik vi hvad ønskerne var. Og så startede vi første modul, som omhandler kernen i virksomheden. Hvad de gerne vil være kendt for, hvad de har af kerneydelse eller produkt osv. Vi fandt hurtigt ud af i fællesskab, at der var lavet alt for mange lappeløsninger, hurtige opslag, sprunget over hjemmeside og at få den tilrettet i takt med udviklingen, og i hele taget var deres profilering ud til kunderne, gået op i drift.
Så jeg fik skæld ud en lille uge efter første modul var gennemgået. – Ikke skæld ud i forhold til at jeg havde gjort noget forkert, men i forhold til, at jeg ikke havde sagt noget før, hvor stor en forskel det gør at finde fokus igen. Og egentlig nok skæld ud over alt det oprydningsarbejde, der opstod, fordi man havde ventet lidt længe med at få kontrollen tilbage… Men bedre sent end aldrig.
Hvor længe vil du så vente?
Konkret så skaber jeg fokus for den virksomhed, der tager mit kursus. For i stedet for at du skal bruge energi på at opfinde nye ting at skrive til hvert opslag, i stedet for at du skal bruge tid og energi på at finde overspringshandlinger i stedet for at vedligeholde dine profiler udad til, så giver jeg dig en opskrift på, hvordan du faktisk både sparer tid, energi og i sidste ende penge ved at finde dit fokus.
Så hvad er der at tænke over?
Skynd dig ind og få booket din plads på min MasterClass her!
Ses vi?